Διαδικασία πρόσληψης εργαζομένου με σύμβαση ορισμένου χρόνου‏

Σε περίπτωση πρόσληψης νέου εργαζομένου, ανεξάρτητα με το είδος της σύμβασης (αορίστου, ορισμένου, σύμβαση έργου κ.τλ.), υποβάλλονται ηλεκτρονικά το έντυπο Ε3 (αναγγελία πρόσληψης) και το έντυπο Ε4 (πίνακας προσωπικού), στον ιστότοπο https://eservices.yeka.gr , το αργότερο την ίδια ημέρα της πρόσληψης και πάντως πριν από την ανάληψη υπηρεσίας από τον εργαζόμενο. Οι νέοι εργοδότες, οι οποίοι προβαίνουν σε πρόσληψη για πρώτη φορά, μπορούν να υποβάλλουν ηλεκτρονικά το έντυπο Ε3 και Ε4, εντός τριών (3) εργασίμων ημερών από την πρόσληψη, αφού προηγουμένως έχουν απογραφεί στην αρμόδια Υπηρεσία του Ι.Κ.Α. – Ε.Τ.Α.Μ..

Η εργατική νομοθεσία δεν δέχεται απασχόληση χωρίς εκ των προτέρων καθορισμένες ημέρες και ώρες απασχόλησης. Μπορεί να απασχολεί το προσωπικό εκ περιτροπής με σύμβαση ορισμένου χρόνου δηλ. λιγότερες ημέρες την εβδομάδα (άρθρο 2 παρ.2 Ν.3846/2010) ή με μερική απασχόληση (λιγότερες ώρες) ή σε συνδυασμό μερικής και εκ περιτροπής, με σταθερές και συγκεκριμένες όμως ώρες εργασίας.

Σε περίπτωση που η πρόσληψη γίνει με σύμβαση μερικής απασχόλησης ή εκ περιτροπής εργασίας υπάρχει η υποχρέωση υποβολής του εντύπου Ε9. Για την ηλεκτρονική υποβολή του εντύπου (Ε9) Σύμβαση Εργασίας Μερικής Απασχόλησης και Εκ Περιτροπής Εργασίας, ισχύει η καθορισμένη από το άρθρο 2 του Ν. 3846/2010 προθεσμία γνωστοποίησης των οχτώ (8) ημερών. Διαφορετικά τεκμαίρεται ότι καλύπτει σχέση εργασίας με πλήρη απασχόληση.

Σημειώνεται ότι στη λήξη της σύμβασης ορισμένου χρόνου ή έργου υποβάλλεται το έντυπο Ε7 «Βεβαίωση – Δήλωση εργοδότη για συμβάσεις ορισμένου χρόνου ή έργου».

Δημοσιεύτηκε στο Εργατικά

Υποβολή απάντησης