Οι κυριότερες Αλλαγές για τη Δήλωση του 2013

• Όλες οι Δηλώσεις φέτος με πολύ ελάχιστες εξαιρέσεις θα υποβληθούν Ηλεκτρονικά, μέσω Internet ( Έτσι έχει εξαγγελθεί)
  • Όσοι είναι πάνω από 18 χρονών και δεν είναι προστατευόμενα μέλη υποχρεώνονται να υποβάλλουν φορολογική δήλωση
  • Δεν υποχρεώνονται να υποβάλλουν δήλωση όσοι είναι πάνω από 18 χρονών και είναι προστατευόμενα μέλη
  • Όσοι δηλώνουν δηλώνουν εισόδημα πραγματικό ή τεκμαρτό, υπολογίζεται ελάχιστο ετήσιο τεκμήριο 3.000 για τον άγαμο και 5.000 για τους έγγαμους. Αν δεν δηλώνεται εισόδημα δεν υπολογίζεται τεκμήριο
  • Όσοι έχουν και ελάχιστο εισόδημα δεν μπορούν να είναι προστατευόμενα μέλη
  • Απαραίτητο για την Ηλεκτρονική Υποβολή της Δήλωσης είναι να υπάρχουν κωδικοί πρόσβασης. Οι κωδικοί για όσους δεν έχουν, λαμβάνονται με ηλεκτρονικό τρόπο
  • Η αλλαγή Διευθυνσης κατοικίας μπορεί να γίνει και από τον Φορολογούμενο, μέσω Internet
  • Στη Δήλωση γράφεται και ο ΑΜΚΑ των παιδιών που είναι προστατευόμενα μέλη.
  • Πρέπει να υπάρχουν και δηλώνονται αποδείξεις καταναλωτικών αγαθών ανεξάρτητα από το ύψος εισοδήματος πραγματικού ή τεκμαρτού
  • Υπάρχει ελάφρυνση για δαπάνες αποκατάστασης ακινήτων στο κέντρο της Αθήνας
  • Δεν θα σταλούν έντυπα φορολογικών Δηλώσεων
  • Δηλώνονται όλα τα εισοδήματα στη Φορολογική Δήλωση από οπουδήποτε και αν προέρχονται είτε φορολογούνται αυτοτελώς είτε απαλλάσσονται του φόρου